NurayMila Anneler merhaba. Bebeğim 6 günlük. Karnı tok altı temiz gazı yok. Sabaha kadar hep ağladı sizce neden önemli bişeymi ateşi flanda yok. Bi yardımcı olurmusunuz napcagmı sasırdım aglaynca içim gidiyo :(((