AselAyaz bizde 2300 gram doğduk. İlk 1 ay sütüm vardı emziriyordum kabizlik yaşamadık. 2 ayın sonunda sütüm çekildi mamaya başladık. Aptamil 1 numara ile. Kabız olmuştu, ağlıyordu durmaksızın. Gecenin bir yarısı acile götürdüm. Doktor gülmüştü çok. İlk anneliğin mi diye🤦🏼♀️ ilk mamaya başlayınca vücut adapte olmakta zorlanıyor tabi küçük kilo da doğunca bağırsaklar tam gelişmemiş oluyor. Anne sütünden daha zor sindirimi mamanın. Her yaptığım mamaya bir çay kaşığı zeytinyağ koyuyordum. Daha kolay yapıyordu. Naçizane🖤