eylulbebesi momsaylin ben de emziriyorum ilk 40ım çıkar çıkmaz oldum. 2si de olmam gereken tarihte oldu ama az az geliyor
Merve-miray momsaylin Bende emziriyorum ama oldum bünye meselesi bence o. 7 mayısta doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra biraz oldum daha sonra 20 temmuzda düzene girdi
Aliasilinannesi Vallahi çocuk oldu 13 aylık hala olmadım dr a gittim herşey normal çok emzirdiğin için olmuyosun dedi☺️
momsaylin Merve-miray acaba sezeryan olmamla alakali ola bilrmi sezeryan olan arkadaslarmn cogu kismi olmadi adet
Merve-miray momsaylin Sanmıyorum dedigim gibi bünye meselesidir. Eltimde 1.5 sene oldu doğum yapalı henüz olmadı normal doğurdu
Keremtugra momsaylin emziriyorum 40m cikinca hemen arkasindan oldum hala 14 aydir duzenli oluyorum emdirmeyede devam ediyorum
Dilos01 momsaylin ya ben de 45 gün oldu doğum yapalı kırkım çıktığı gün banyo yaptım dün hafif lekelenmem geldi hastalandim yani öyle sandım bugün gelmedi şimdi ben hasta oldum mu olmadım mi anlamadım dün kırmızı kahverengi karışıktı