Merhaba kızlar bu forumda genelde ailevi meseleler dikkat çekiyor sağlık sorunu ile ilgili gerçekten yararlı bir post bulamıyorum umarım bu durumu yaşayanlar bu postuma dönüş yapar bebeğim 15 aylık ve emzirme dönemimiz biraz sıkıntılı çünkü ben üçüncü ayda başlayan Tıkanma problemi ile mücadele veriyorum yedinci ayda son bulmuştu aslında ve tek memeden yaşıyordum sonra bebeğim bir yaşına geldiğinde diş sorunları ile beraber hiç tıkanmayan göğsüm baş göstermeye başladı çok yorucu bir süreç çok yıprandığım ve bebeğim sıra sıra emiyor sağ sol olarak çift meme Değil yani nasıl çözeceğini bilmiyorum açıkçası iki yaşına kadar dayanamayacağım Şimdi bana dayan diyenler olacak ama Eşekten düşeni eşekten düşen anlar çıkanmamak için lesitin kullanıyorum her emzirme sonrası beyaz lahana kompresleri bile yapıyorum ama bilmiyorum geçen cumartesiden itibaren bir öğün azaltmaya başladım ve dün göğsümde süt varken bebeğim resmen zor indirdi yine tıkandım korkusuyla soğuk terler döktüm yavaş yavaş azalsın istiyorum ve gerçekten komple bitsin siz nasıl yaptınız nasıl bitecek buLütfen yardım edin