Deletedmom324 Merhabalar. Formul mama kullananlar disari cikarken mamayi nasil yaniniza aliyorsunuz? Hazirlasak ciksak bozuluyor mu ki?
gokcetugce Deletedmom324 termosa sıcak su koy mama tozunu biberona koy yapacağın zaman karıştır kardeş
Merveedd Deletedmom324 ben küçük bebek termosu alıyorum yanıma bir kaba dışarda ne kadar kalcaksam o saatlik mama koyuyorum biraz daha fazlasını hatta hazır su 2 şişe Bu şekilde mamasını hazırlıyorum
Minnaktivtivimmmm Deletedmom324 ben termosa su ayarlayıp koyuyorum mamasını yanıma alıyorum biberonu suyu falan herşeyi çantamda oluyo genellikle öyle yapıyorum doğduğundan beri