melasya merhaba anneler dün aşı olduk 18 ay asısını. gece 0300 de ates 38,5 oldu.bugun de hafif var calğol veriyorum.sizin çocuklarınızdada ateş yaptımı yoksa başka bişeyden mi süphelenmeliyim
Wolverine Geçmiş olsun.bebegim 8bucuk aylık. Yukarda kalması için yazıyorum ama biraz yüksek gibi aşı bu kadar ateş yapıyor mu bilmiyorum ☝🏻☝🏻
melasya Wolverine tesekkür ederim daha önce 4.ayında yapılan ılkdozundada ateş yapmıştı dün hemşirede bişey demedi ates yapar diye.
Wolverine melasya oğlumun sadece 2.ay aşısinda hafif ateşi olmuştu ama 37.5gecmemisti. İnşallah bilen birileri yardımcı olmaya çalışır 🙏🏻
Onbinyuzmilyonbaloncuk Bizde bu ay aşı olucaz 1.5 yaşındayız umarım ateş yapmaz üstte kalsın postunuz geçmiş olsun.
Busra4509 Benim kızımında 18 aylık aşısı ateş ve aşı yerinde kızarıklık yaptı iki gün ara ara sürdü calpol verdiğim anda düşüyordu ateşi. Enfeksiyon ateşi calpol de versem fitil de yapsam hiçbir şekilde düşmüyordu. Sizde o şekilde ayırt edebilirsiniz belki.