Hanımlar merhaba bebeğim 15 aylıkken gıdadan sonra parmak dis fırçası aldim ve hala onla fırçalama yapıyorum akşamları yatmadan saba kahvalti sonrasi oglen yapmıyorum ama ilk çıkan alt dişlerinde sararmalar başladı hastaneye gtmeye korkumdan gidemedim kontrole 1 yaşında böyle bi durum yaşayan var mı acaba neden sararmistir ve 1 gün aksatsam frcalamayi hem3n sararma artıp yan dişlerine geçiyor 😔🤦♀️