Bsra_1212 Göğüsler bir süre sonra terbiye olur ve artık bebeğe göre süt üretmeye başlar. Böyle hissetme nedeniniz öncesinde ne kadar süt üreteceğini bilmeyen meme fazla süt üretir akar vs ama sonrasında ne kadar süt üreteceğinin kararını verir ve artık akma vs olmaz. Bebek emerken yutkunuyorsa, çişlerde vs azalma yoksa, bebek aç gibi durmuyor emdikten sonra gayet mutluysa yani doymadığına dair bir belirti vermiyorsa sorun yoktur. Süt beyinde başlar ve beyinde biter. Bu yüzden süt yok, gelmeyecek, içmeyecek vs gibi olumsuzlukları atın kafanızdan🌼