Purple13 ahsenmomm ay evet benimde çok yormuştu. Birde 9. Ay şimdi 11 aylık yavaştan 12. Ayın ayak sesleri geliyor gibi hissediyorum
1mrvky ahsenmomm yapmayıın🙄 kızım 3ay 10 günlük. 2 Aralıkta başlıcak 4.ay atağımız. Öyle şeyler okudum ki korktum. 4.ay atağı diğer ataklardan uzun sürermiş. 45 gün bulabilirmiş. Siz ne gibi zorluklar yaşıyorsunuz?
Dilek112 Purple13 vallahi benimki 12. Ay atağında bitmesine 1 hafta var ama gercekten su gecen 3 haftada ne cektigimi bi ben bilirim dort gozle bekliyorum bitmesini 🤦♀️ Allah yardimcimiz olsun cok zor cidden 🤲
ahsenmomm Buglemefsaamoms Gerçekten öyle. Hayatımda istemediğim kadar sabır istedim şu bi kaç günde 🤦🏻♀️
Annee27 Hayati sorgulamaya basladim oda bisey mi? 🤪🤪🤪🤪 ac ama mamayi emmiyir 1 saat agladktan snra kitliktan cikmis gbi yiyor ne diye 1 saat aglayip kendine ve bize bunu yapiyor anlamis dglm 🤦♀️🤷♀️
ahsenmomm Annee27 dimiiii 🤦🏻♀️ Yine sizinki meme benimki mama içiyor mamayı yapıyorum bi yudum alıp bırakıyor mama soğuyor tam bi kaos. Deliriyorum
Annee27 ahsenmomm sorun dgl cnm brn neleri ney diye anlayip okudum anlatamam cok iyi anliyorum seni rezillik forever ne yemek yedirebiliyorum ne susturabiliyorum kafam allak bullak bnmde 🤣
ahsenmomm Angars ay bişey dicem . Biz şimdi 4. Ay atağında değil miyiz? 2 Temmuzdu doğması gereken tarih. Kafam karıştı benim 🤦🏻♀️
7412002 ahsenmomm yaaa benm çoçuğumda gecen ay 2. Ay atağı yaşadı tabi ben tecrubesiz olduğum için bilmiyordum hiç sonradan öğrendim peki bu kaç gün sürdüğünü nasıl bilşyorsunuz acaba bu arada rabbim sabır versin
Angars ahsenmomm ama 4. Ay atagi 35 gun sürüyordu canim bizim 14. Gününde kalan gun 21 gün 😢 suan bebegimiz 4 ay 5 günlük
Annesininmucizesi_ Ay atağı illet bir dönem bizim de son 8 gün zaten berbat olan uyku durumumuz hepten bitti artık bağıra bağıra sabır diliyorum o derece Şirazem kaydı 😩😩😩meme yemez mama yemez hep ağlar hep 2 saat çabalarsın beş dk uyur uyanır sonra hep mızmız allahım hepimizin yardımcısı olsun insaAllah atak geçince biter artık umudum tükendi ataktan değil de hep böyle olacakmış gibi hissediyorum
ahsenmomm Annesininmucizesi_ bendeee. Gerçekten psikolojim bozuldu . Böyle devam etmemeli inşaAllah en kısa zamanda bitsin şu dönem . Hatırlamak bile istemediğim bir zaman dilimi.
ilkgozagrimmmm Annesininmucizesi_ ahsenmomm Kızlar bu 4. ay atağı ne zaman başlıyor. Bizimki 3 ay 8 günlük ama her gün huysuz az uyuyor ve hep kucakta ona rağmen bağırıyor. Şuan mı başladı yoksa 4 dolup 5 e geçerken mi başlıyor
Annesininmucizesi_ ahsenmomm kesinlikle canım kesinlikle çaresiz ve yetersiz hissettiren bir dönem 😭😭😭
ahsenmomm 7412002 Allah yardımcımız olsun canım . İnternete yaz atak haftası hesaplama diye oradan bakılıyor .
ahsenmomm Angars öyle ölmem ya füze atın 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😀😀 benim internetteki hesapladığım yer 21 günden oluşuyor diyor . Allah Allah bilemedim .
Lina_123 Angars yani ne zaman başlamış oluyor benim de 3 ay 8 günlük kuzum bir haftadır iyice çileden çıktı acaba 4.ay atağı erken mi başladı
Annee27 ahsenmomm biz erkenmi basladik 🙄😓😭 3 ay 22 gunluk 1 haftadir burnumdan geldi daha 1 ay cekecekmiyim simdi 🙀