7.5 aylik bebegimle korona oldum bugun 14. Günümüz ve hic bi şikayetim yok hafif atlattim bas ve bel agrisi ile geçirdim ama normale donemiuorum hala cift maske takiyorum ne gecirenler ne kadar sonra normale döndünüz acaba nasil döndünüz? Dip bucak temizlik yapip maskeyi cikartmak istiyorum artik ama korkuyorum da lutfen gecirenler cvp verebilir mi?