YUrsemin Merhabalar🌸 Umay’ım bugün 2 ay 10 günlük. Geçen hafta çarşamba günü aşılarını yaptırdık. Son 3 gündür ağlama krizlerine giriyor. Kucağıma aldığımda bile katıla katıla ağlamaya devam ediyor. Ancak meme verince sakinleşiyor. Sizce neden olabilir? Covid’den dolayı hastaneye götürmeye korkuyorum 😔
Purplemomma 2 ay aşıları sonrası, özellikle pnömoni aşısı sonrası biz de bunu yaşadık. 1 hafta civarı sürdü ağlamaları, zaten yarım yamalak giden uykuları da bozuldu. Şimdi biraz daha düzeldi, 2 ay 16 günlük. Bol bol sarılmaca. 👍🏻
YUrsemin Purplemomma Purplemomma aşıdan 1 hafta sonra ağlamasının başlaması normal mi? Dediğiniz gibi hiç uyumuyor, uykuya dalamıyor🥺 memeyi zorla alıyor ağzına, aldıktan sonra sakinleşiyor. Sadece kucağımda uyuyor, yerine bıraktığım an açıyor gözlerini.
Purplemomma YUrsemin yani ben atak dönemi ile aşının bir arada böyle bir etki yaptığını düşündüm. Her bebeğin atak dönemi internette yazan haftalarla bire bir uyumlu olmuyor biliyorsunuz. Belki sizde de öyle olmuştur, bizde aşıyla başladı ama aşının etkisi geçtikten sonra uzunca da devam etti.