Bikaç gündür üşütüp hasta oldum farenjitde vardı sesim kısıldı.şimdi atlatma sürecindeyim.dünden beride bebeğim öksürüp hapşırıyor.Burnu tıkalı olduğundan sanmıştım ama bugün arttı.keyfi şuan iyi oynuyor ama devamlı hapşırıp öksürüyor.galiba hasta olacak.emziriyorum ve tekim önlemek için ne yapabilirim lütfen bi fikir verin 3ay 27günlük suan ve 4gün sonra da aşısı var.emmeyi hiç sevmiyor sadece acıkınca emmek istiyor devamlı emziremiyorum.nane gibi bişeylerden biraz versem ne yapabilirim ☹☹