Bebeğin 2 aylık karma aşısı vardı yaptırdık dün bugün sabah 7 gibi emmeye kalktı gazinida çıkardım biraz dik tuttum ve yatırdım az önce kustu biraz fazla kustu fışkırdı yanındaydım bana kadar geldi aşının etkisinden mi sadece ateslenir demişti kusma olur demedi hemşire normal mi😔