Kızlar benim ön dişimdeki boşluk beni iyice rahatsız etmeye başladı. Kaplama yaparak kapatıyorlarmış galiba ama çoğu insan kendi dişin gibi olmaz falan diyor. Ama ben böyle gülemiyorum özgüvenim olmuyor. Böyle yaptıran var mı? Devlet hastanesi yapıyor mu? Bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi? Şimdiden teşekkür ederim 🌷