Merhaba sevgili anneler size bi sorum olacak , 38+5 ye doğum yaptım 10 günlük bebeğim var doğum yapacağım güne kadar hiç çatlağım oluşmadı sürekli gözlemliyordum , fakat suni sancı aldım dayanamadığım için sezeryan yaptılar , doğum olduktan 5 6 saat sonrasında bacağımın ve karnımın tek tarafta yani sağ tarafında çatlaklar gördüm suni sancıdan olmuş olabilirmi diye kafama takıldı varmı fikri yada bilgisi olan , görünce çok üzüldüm o kadar hafta hiçbişey görmedim 😔