Almiraeda Kızlar annemler covid geçirdi 2 ay oluyor 3.5 aylık bebeğim var hala görüşmedik artık görüşebilirmiyiz acaba bi sorun olur mu ki ? Doktorumuza sordum artık görüşebilirsiniz dedi geçirenler nasıl bi yol izlediniz ?
Zeynepnazinannesi Almiraeda Canım bizde covid olduk ama bize 5. Ve 12 gün test yaptılar negatif çıktı karantina bittiği gece ablamlarla oturduk
busrakandazzz Almiraeda hayır tabiki de, covid geçirmiş biri olarak söylüyorum. 10 günden sonra virüs vücutta kalmışsa dahi etrafına virüs geçiremiyorsun, çünkü etkisini ve yetkisini kaybediyor virüs. Bu yüzdendir evde 10 günlük karantinaya alınmamızın sebebi☺️
Papatyasevdalisi Almiraeda gorusebilirsinz canm martta babam hastanede yatti 10 gun nisanda ben pozitif ciktim hamileydim 24 gun evden cikmadim yasaklar falan derken haziranda annemlere gitmeye basladim
busrakandazzz Zeynepnazinannesi bize 2. Testi yapmadılar, 10 günden sonra virüs bizden başkasına geçmediği için teste gerek kalmıyor dediler.🤦🏽♀️
Almiraeda Zeynepnazinannesi Annemlerr yapmadılar bidaha ama bi belirti yok o yüzden yapmıyoruz demişler
Almiraeda busrakandazzz Anladım canım karar veremedim korkuyorum ama gayet iyiler şükür bi şikayetleri yok artık annemlere de yapmadılar test bidaha
1Nisa1merve busrakandazzz ben de bunu soracaktm.test yaplmasi gerekmiyormu riske atmak degil mi acaba ya.kaynanmlr oldulrda onlrada test yaplmaz iyilestnz demislerde
Deletedmom54 busrakandazzz şimdi bende arkadaşımla bu konuyu konuşuyordum.dün 14 gün karantinam bitti.acaba kaç gün daha evde kalsam diye 😂
busrakandazzz Deletedmom54 kalmanıza gerek yok, resmi araştırmalara göre 3 ay virüsün aynı vücuda bulaşma şansı da yokmuş. Oxford’a göre bu süre 6 ay imiş. Duyduğuma göre de (ne kadar doğru bilemem) Türkiye de daha ikinci kez yakalanan vaka yokmuş 🤷🏻♀️ Bi ara araştırmaktan kafayı yemiştim😂