Sevgili deneyimli anneler, henüz doğum yaptım ve 3 gün önce sütüm gelmeye başladı. Kızımı doğumdan itibaren sol göğüse alıştırdığım için ordan çok daha rahat emziriyodum ama tabi süt gelmeye başlayınca sol göğsümde ağrı oluyodu ve ben de kızım da ters oluyo diye zorlanıyoduk emzirmede çok şükür şimdi emiyo, mesela bu gece hiç mama takviyesi yapmadım hatta 2 gündür çok az yapıyorum, iki taraftan da emiyo göğüsler boşalıyo diye. İlk gebeliğim ve deneyimim yok. Merak ettiğim şey ise sütümün kızımı doyurmağa yettiğini nasıl anlarım, her bir göğüs için kaç dk yeterli. Veya o geri çekildiğinde veya memede uyuduğunda doymuş mu oluyo. Pediatri kontrolü 3 gün önce idi hemen doğum sonrasında yani orda süt yok diye soramadım zaten. Şimdi 2 hafta sonra. Sizlerin deneyimi, tavsiyesi ve bileğisi çok kıymetli bu aşamada benim için 🙏
Bu arada meme ucumu sıkınca damlalar geliyo çok mu az mı onun kriterini bilemiyorum ama lansinoh tekli elektrikli cihazla sanırım 15-20 dk 30 ml yapıyorum yanlış değilsem tabi. Yapıp da süre tutmam gerekiyo ya da bilemedim ama o civarda sağıyorum