Nevam biz olduk cnm iki hafta önce eve getirdiğimde ne olur ne olmaz diyip calpol verdim normalde uyumayan bebe gayet güzel uyudu tabi ben ateş takibi yaptım birde akşam yatırırken de verdim şurup tedbirli davrandım çok şükür hiçbi sıkıntı yaşamadık normalde de zaten gaz problemi yaşadığımız için huysuzluk falan yaptımı anlamadım ben