Kızlar merhaba. Bebeğim 2 ay 19 günlük gece boyu uyuyor. Uyandırsam bi iki damla alıyor geri uyuyor . Kendiliğinden uyanınca emiyor sadece😖
bazen korkuyorum uyandırmaya çalışıyorum az emsim diye burnunu hafif sıkıyorum ayagınının altını okşuyorum, uzun uğraşlar sonucu uyanıyor emiyor bu seferde uykusu kacıyor. Tecrübe eden anneler varmı bu durumu? Bebeğime mi bırakmalıyım acıktığı zaman kendi uyanır mı? Yoksa benim mi kaldırmam gerekiyor . 7-8 saat yetişkin gibi uyuyor 🥺 yardım pls😓