aaayazgc doktorunuz öyle uygun gördüyse sadece doktorunuzu dinleyin. Zaten emzirme durumunuzu göz önüne alarak bu kararı veriyor, demek ki kar zarar dengesinde, ilaç kullanmanızı çok gerekli görmüş. Ben de sezaryen ameliyat sonrası bir hafta kullandım antibiyotik.