Bahsettıgınız atak donemı aynısını yaklasık 15 gun once yasadım ve 20 gun cıvarıydı tam kabustu atak vs falan çok önemsememiştim çünkü bebeğim de huysuz uykuyu sevmeyen sureklı kucakta gezmek isteyen bır bebek. gece 4 e ,5 e kadar uyumadıgımız gunler oldu gaz vs değil atak olduğunu; atak haftasının bıtmesınden 2 gun sonra sakınleşmeye baslamasıyla anladım. Ama gececek sabırlı olun demek kolay bılıyor çunku bende çıldırma noktasına gelmiştim zor bır donem zaten hiç normal donemı olmaz ☺️ Yarında diş için ağlar uyanır .Allah saglıklı omurler versın yavrularımıza geçici oldugunu dusunun