Arenn Yusra4242 dr hamazinc önerdi 1 yıldır kullanıyoruz çok güzel 12 tl bide hafif kızarıyor bazen hemen krem sürüyorum geçio
Mavibattaniye Yusra4242 ben sudokrem kullanıyordum ancak bir syreden sonra fayda etmedi Fito krem kullanıyorum devlet yazıyormuş ancak sağlık ocağına gidemedim 20 liraya aldım eczaneden
elifiii Yusra4242 Pişik önleyici diye satılan herşey palavra bence. Pişik olduktan sonra kullanılacaklar oksi zinc %40’lık pomad , hametan mavi tüp ve eger gerekirse travazol bu üçlü karısım pişik süresinde çok etkili.
Havvabukre Yusra4242 sadece arko krem👏 bu zamana kadar o kadar çok krem kullandim arko krem gibisini görmedim ücreti 5 lira etsiki 5 bin yıldız 😃
TospikOglusum Havvabukre arko krem evet çok işe yariyo evimde mutlaka bulunur benimde.ben doğduğundan beri Desitin mavi günlük koruma kullaniyrm pişik olmasini önlüyo aklında bulunsun canm çok memnunum🤗
Beyza7877 zeynepalp evet bende çok ciddi bir pişik sorunu yaşadım sudocrem kullanıyordum banamısın demedi hametan tek sürüşte fakr gösterdi hemen toparlandı travazol ve hametan dönüşümlü kullanılıyorum çok faydasını gördüm evimden eksik etmem artık
TospikOglusum Yusra4242 Desitin mavi pişik olmaamsini sagliyo günlük killanim.bebegim.dogdugundan beri kullaniyrm şuan 5aylik çok memnunum tavsiye ederim👍🤗