Gunaydingece evet geçti canım yaklaşık 10 gün sürüyor bizimki cigerlerine inmişti o yüzden antibiyotik prednol ventolin ve flixotide kullandık sadece gripse ventolin yeterli olur sanırım grip virüs oldugu için balgamı vs yoksa antibiyotik verilmez izotonikle bol bol burnunu temizle inşallah geçer