Kızlar selam
Kızımın iki tirnaginda nasıl desem küçük beyaz lekeler var. Hani bizde olunca vitaminsizlikten derler ya, onlardan.. bu durumu yaşayan ve doktora danışan var mı? Malum covid doktora gitmiyoruz daha doğrusu bı düzenli doktorumuz da yok o sebeple danisamadim henüz.. yorumlarınızı bekliyorum