Bebegim 6 ay 20 günlük oldugu icin post ilgimi cekti ve okudum tüm yorumlarıda. Ve cidden cok bilmislik taslamiyorum benim yanlisim varsa lütfen düzeltin. Ama okudugum seylere cok sasirdim. 2020 yilinda hala formül mamayi fazla sulu yapmayi öneren ve muhallebi tavsiye eden var. Bunlar cok sagliksiz tercihler. Formul mamalar bebege kilo aldirsin diye az suyla ya da fazla suyla yapilmaz cocuga zarar verir. Kuzenim bebek kilo alsin diye formul mamanin suyuyla oynadi ve bebegi hastalandi doktoru cok kizdi. Muhallebide saglikli degil muhallebiden pirinc unu falan anliyorum. Bir bebek emiyorsa gece annesini emmeli. Formul süt aliyorsa formül sütünü icmeli. Ek gidaya gecildiyse bence gece meyve verip seker yuklemektense yine formül mama takviyesi yapilmali. Ayrica 6. Ay bebeklerin annelerine sanki daha da yapışık olmaya basladigi bir ay. Anneden ayri kalmak istemiyorlar. Kimseyi incitmek icin yazmadim ama burada sahsen cok yanlis buldugum seyleri baskalarina tavsiye olarak yazilmasini dogru bulmuyorum.