Bebeğim 10 aylık iki günden beri gece uykusu diye birşey kalmadı 1.30 da uyanıyor sallayıp uyuruyorum 2 de uyanıyor emiyor basıyor çığlığı artık eskisi gibi emip yatiyim yok dün gsce 4 e kadar ağlama bagris sinir yıpranması içindeyim. S olur yardım edin ne yapacağım. Neden böyle bir yeri mi agriyor.