Ceozip bebeğim doğdu, tam bir doktora gittik problem yaşadım içime sinmedi, ikinciye gittik rutin kontrol için o da içime sinmedi ne yalan söyleyeyim.. sonra da biliyosunuz covid sebebiyle hastanelerden kaçar olduk.. sadece ana sagliktaki zaruri aşıları olduk çok şükür on aydır doktora da hiç ihtiyaç olmadı.. o zaman ben bu konuyu bı danışayım birine..