Akbaba benim bildiğim bebeği sütten geçen antikorlar koruyor yani hastaylen daha çok emzirmek lazım çünkü bulaşıcı ise çoktan bebişe bulaşmıştır bari anneden geçen antikoru alsın diyorlar coronada da çokça emzirme tavsiye ediliyor. Ama sen gene de bi sağlık ocağını arayıp bebek hemşiresine sorabilirsin.