Arkadaşlar oğlum 16,5 aylık bugün eşime möllers aldırdım balık vs yemiyor iştahsız zaten. Kullanımıyla alakalı bilginiz var mı ? 1 çay kaşığı versem yeterli mi acaba ? Üzerinde yaş aralığı 4+ üzeri yazıyor. Ve iştahsızlığa iyi geldiğini düşünen var mı merak ettim ?