Kizlar dogumdan 1 ay sonra noldu anlamadim kendimi ayaklarimi falan da sicak tutuyorum ama inanilmaz gaz var..Sanci yapmiyo ama istemsiz bi sekilde cikiyo tutamiyorum..Gece dogru duzgun uyuyamaz oldum esime rezil olmayim diye zaten normalde bile tutamiyorum uyurken nolur allah bilir..5 dk da bir gaz kacirir durumdayim kimyonlu su falan da ictm ama nafile..benm gibi olan var mi ya da buna bir cozum bilen