Kubrasen93 Kizlar bebegimi simdi 5. Kex uyutup yatirdim 1 saat arayla uyanıyor kucagima aldigimda uykuya devam edio beni istiyo belliki bu atak haftasında böyle olan varmı atak bitince gecicekmi 😴 yardım please
MvzEBRU Kubrasen93 göderine yanlışlıkla girdim bu bşrişaret mi acaba benim bebeğimde 1 haftadır öle aslında düzene girmişti ama bu bir hafta tam bir işkence sürekli uyanıyor gece gündüz hep aynı bazen saatlerce geri uyutmaya çalışıyorum şuan yine uyandı artık ayakta uyuyorum umarım düzene girer bebişler
Kubrasen93 MvzEBRU kac aylık senin bebis Atak haftasında olabilir yada diş de olabilir ama her halukarda bizi istedikleri kesin😍
Kubrasen93 Bsr1825 resmen suan ayakta uyuyorum simdi gunduz ilk uykusunu yapicak Bende uyurum insallah o uyanmadan
Ococila Bizde aynı durumdayız gece sürekli ama sürekli uyanıyor tekrar uykuya geçmesi çok uzun sürüyor tükendim artık mama reddi de başladı ek gıdayı da anne sütünü de reddediyor görünürde hiç diş yok ama
Kubrasen93 Ococila istemedigi anda zorlamayın ama bi sure sonra tekrar deneyin Uykuya geciste yada uykudan uyanir uyanmaz direk emzirin gecicektir 🙏
MvzEBRU Kubrasen93 4. Ayına yeni girdi Vala nedir bilmiyorum ama çok yoruyor istemsiz dişte olabilir ağzından o kadar çok salya akıyor ki geçsin artık yaa
Ococila Kubrasen93 Yemediği Zaman asla zorlamıyorum zaten sevdiği şeylerden yapmaya çalışıyorum bu aralar umarım bu bir dönemdir ve geçer