Angellove94 canım merhaba, aynı durumları yaşadım. 6 gün ilaç almadım emzirdiğim için. Ateşim 39,5 altına düşmüyordu. Günde 6 parol içiyordum bana mısın demiyordu. Sonra ilaca başladım ama artık herşey için çok geçti. 2 gün ilaç içtim. Nefes darlığı başladı. 6 gün hastanede yattım solunum cihazı ile. Şimdi iyiyim hamdolsun. İlaç içmemek gibi bi hata asla yapmasaydın. Bide günde 5-6 mandalina. Eğer nefes darlığı varsa ambulansı ara hemen