https://imgyukle.com/i/T8OxPq
https://imgyukle.com/i/T8OLMp
https://imgyukle.com/i/T8OXeh
Kızlar sabahlık ile geceliği giymedim hastane kıyafet verdi pijama takımını da bir kere giydim ikisi de L beden ama çok rahat oluyor ilgilenenler yazsın yardımcı olacağım fiyatta 😍