Guner Anneler merhaba sütümüzü sağıp dolaba atacağımız zaman ılıklığının gitmesini beklememiz gerekiyor mu? Yoksa sağıp hemen atıyo muyuz ben öyle yaptım doğru mu yanlış mı bilemedim 🤷♀️