Esnalsimsek Kizlar aranizda kalp hastasi olup koronaya yakalanan varmi ve koronada size iyi gelen seyler neler? emzirirken korona nasil gecti
Sunasenel Esnalsimsek Bol bol muz ve mandalina portakal greyfurt tüketin komşumuz olmuştu doktor söylemiş ona
Hohomoromu Esnalsimsek turşu da iyiymiş galiba TV de doktor öyle demişti yanlış hatırlamıyorsam bu internet arastrn
yigitalpannesi Esnalsimsek merhaba bende damar hastasıyım emziriyorum şuan 5.günüm rabbim hepimize şifa versin bozma hiç moralini kimler atlatıyor hiç merak etme atlatırsın Allah’ın izniyle
ayperi00 Esnalsimsek doğuştan kalp kapakçığımda kaçak var emziriyorum bi gün kekik çayı bi gün ada çayı tükettim kekik çayı çok iyi geldi bana acil şifalar diliyorum
Seher26ikra Emziyorum sadece parol kullanmıştım ateşim cok yüksekti diye onun dışında ıhlamur bal limon 3 ü cok iyi gelmişti He bide protein ağırlıklı beslenin işdah pek olmuyo ama bol bol yemek yiyin ve tabi su da için Rabbim şifa versin inşallah
Seher26ikra Şuan kuzenim korona oda kalp hastası bi sıkıntı yaratmadı bide söylemek istedim atlatmak üzere inşallah
UsengecHatun Bende koronayım Allah bize şifa versin bende emziriyorm bebeğimde korona daha 13 günlük :(
Cemilekadirinannesi UsengecHatun bebeğiniz ne durumda bende coronayım sadece tat koku yok bebeğim 19 günlük onda yok sanırım yani bir belirti yok siz nasıl anladınz
UsengecHatun Cemilekadirinannesi her süt verdiğimde altına ediyirdu ihsalı vardı şüpe oldu hastaneye götürdü eşm test aldılar pozitv çıktı
Cemilekadirinannesi UsengecHatun şuan ne durumda peki ilaç kullanıyormusunuz bebeğinzie emziriyormusunuz
UsengecHatun Cemilekadirinannesi ilaç kullanmıyorum hastaneye yatış yaptırdım ben evde bi şey yapamıyorum doktorların gözalyında olsn çok zor ama iyi olması için ne gerekiyosa yaparm. Sizin durum nasıl peki?
Cemilekadirinannesi UsengecHatun benim 2.5 yasında bir kızım 20 günlük oğlum var ikisindede bir belirti fark etmedim bendede sadece tat koku kaybı 10 gündür