BerenBeril hayır şimdi gitti ya yeniden olunca bi belirti göstermiyor vücutta ama taşıyıcı olarak başkasına bulastiriyor biz olduk ailecek grip gibi atlattık eşim pozitif vakalarla bile temas halinde bulundu hemde maskesiz ama bulaşmadı ama belki başka birine bulaştırdı yani onda bi belirti göstermedi yeniden değişik bi olay ya bu iş ben anlamadım bizim akrabalar çarşı pazar hergun korunmuyorlar bildiğin dikkatsizler ama 1 de olmadı ya ben anlamadım valla bu isi