pitircikkk hele dur canim bismillah, bende o yaslarda kizimi sorun ediordum, zman ilerleyince bosuna o gunleri kendime zehir etmisim diceksin. Benim kizim bir yasinda kartlari kemirmekten baska bisy yapmiodu bile. Simdi 22 aylik, yavru kedinin yavru , buyuk kedinin buyuk oldugunun bile farkinda o derece yani. O yuzden suan cocugunu sadce eglendirmeye bak, her cocuk bir yasina gelince herseyi billcek diye bisy yok