Esenh Selam kızlar 3 ay 21 günlük bebegim var. Egitici oyuncaklar almak istiyorum siz neleri onerirsiniz sizin bebişleriniz nelerle oynuyor vakit geciyor ?
OncedenGurme Esenh oyun halısı + müzikli/ışıklı oyuncaklar + çıngırak + zeka kartları + ayna bütün gün bunlara geçiyor 😊
Esenh Kip oyun halimiz var ama farkli ilgisini cekecek gelisimine katkida bulunacak bi oyuncak tavsiyesi olursa iyi olur diye dusunuyorum ☺
Evlimutlu2cocuklu Legolarla takıp çıkarma yapmaya çalışırlar. Bi şeyleri tahta kaşık vb yere tencere leğen vb ne vurup ses çıkarmak isterler. Şekilleri doğru boşluktan atmaya çalışabilirler. Top oynanınca izlemeye bayılırlar. Topa gol yapmayı severler.
Dilanacr Evlimutlu2cocuklu bunları 3 aylıkken mi yapıyorlar 🤦🏽♀️ Biz çok mu gerideyiz o zaman bebeğim 4 aylık daha yeni yeni oyuncak tutuyor
Evlimutlu2cocuklu 3 ay için sormuşsunuz pardon 🙈 benimki 11 aylık. 3 ay için saklanılıp ceee yapılabilir. Ellerine farklı dokular hissettirebilirsiniz. Bu dönem bol bol meme ister temas ister
OncedenGurme Evlimutlu2cocuklu tam diğer yazdığınıza cevap yazıyordum. Nesneleri doğru yerden atmaya çalışmak mı? Gol yapmak mı? Filan diye. Yanlış anlaşılırım diye sildim 🙈 3 aylıkken nesneleri sınırlı süreyle tutuyorlar çünkü diye 😅 neyse ki siz yazmışsınız 😊😊
Esenh Evlimutlu2cocuklu bende yazdıklarınızı okuyunca kendi kendime bunların hic birini yapmıyoruz eline tencere kasık nasıl verilir top nasıl oynarız diye hayrete düşmüstüm 😀 geme de çok sagol nasip olursa o donemlere de gelecegiz insallah 😊