Oğlum 7 buçuk aylik 2 aydır gece beslenmek için uyanmiyor. Gece geç yatıyor yatarken 180 ml infatrini mama veriyorum sabah 9 buçuk 10 gibi yada 10 buçuğu buluyor. Annemler faln Bi kez mama ver diyor. Gece bazen uyanıyor mizmizlaniyor emzigi verince geri uyuyor. Aç olsa ağlar uyanır diye düşünüyorum. Uyanmaya alışırsa düzeni bozulur böyle gider. Sizce uyandırıp beslemeli iyim?