kızlar 4 aydır emzirmiyorum ama süt gelmeye devam ediyor bu sabah doktorla konuştum hormon seviyemin çok yüksek olmasından kaynaklandigini hormon testi vermem gerektiğini böyle bir durumda hamilelik olmaması gerektiğini söyledi ve biz 7 aydır uğraşıyoruz gebelik için.. sağlık ocağında bu test yapılıyor mu başına gelen var mi ?