Kızlar merhaba. Kızım yürüme aşamasında 5-10 adım düşüyor. Malum kış ev sıcak olsa da o ayaklar buz oluyor coğu zaman. Doktorumuz tam yürümediği sürece ev ayakkabısı veya patiği gibi şeyler önermedi. Ne zaman tam yürüdü o zaman ortopedik ayakkabı alın dedi. Ama içim rahat değil siz evde ne giydiriyorsunuz bebişlererinize ayakları soğumasın diye.