(başlık her bulduğunu ağzına “atıyor” olacaktı nerden düzenleniyor bilmiyorum.) Kızlar selam. Oğlum 15 aylık. Her bulduğunu her gördüğünü ağzına atıyor. (Bu ay başına kadar yuvaya gidiyordu vakalar çoğalınca yuvadan aldık.) Bir kere yuvada nerden bulduysa ağzından nohut kadar kemik çıktı. Bugün sabah plastik Bi oyuncağını kırmış parçası ağzından çıktı. Dışarı çıkmaya korkuyorum taş yaprak tahta ne bulursa yemeye çalışıyor. Komşuma gittim çekirdek yemiş yere kabul düşmüş ağzından çıkardım. Çantamı açmış içinden market fişi çıkmış ağzından çıkardım. Daha neler neler. En son az önce komşumun saksısından toprak yemiş. 🤦🏻♀️ Zaptedemiyorum artık sürekli peşindeyim ama kaşla göz arasında ne bulursa yemeye çalışıyor dur durak bilmiyor hayırdan da anlamıyor doğal olarak. Napıcam bilmiyorum bana Bi akıl verin nasıl öğreticem? 🤦🏻♀️