Tosbikosi hamileyken yaptıramazsınız daha doğrusu yaptırırsınız ama doğumla ilgili hiçbir masrafı karşılamaz başka rahatsızlıklar için kullanabilirsiniz. Anlaşmalı olan her hastaneye gidebiliyorsunuz. Onu da zaten en başında size bildiriyorlar. Ben kızım işin yaptırdım kesinlikle avantaj iyi ki yaptırmışım özellikle şu dönemde