Minik12 ben hep gündüzleri beşiğinde ve güneşlik çekili uyuttum gecede odasında muhakkak gece, lambamız oldu zifiri karanlıkda hiç yatmadı ama rutinimiz vardı mesela gece, uykusunda pijama giydiriyorum babamıza iyi geceler öpücüğü veriyoruz suan 11 aylık bebeğim. Sizde bir rutin oluşturabilirsiniz gece ve gündüz arasındaki fark için bu ılık duş olabilir masaj olabilir pijama, masal bu liste böyle uzar.