esrerkn Kızlar bugün beşiğin içinden reflü yatağını kaldırdım gece emzirip yatırırken tedirgin oluyorum kusarsa diye. siz ne zamana kadar kullandınız ?
Busu esrerkn 3 aylığız hiç kaldırmadım bende o olmazsa tedirgin oluyorum heralde 5 e kadar kullanıırm 🙄
OncedenGurme esrerkn 3.5 aylık hâlâ kullanıyorum. Sığmayana kadar devam 👍🏼 kaymaması için destekli olanlar var keşke onlardan tercih etseydiniz
esrerkn Busu bizde 2aylığız ama gece bi uyanıyorum Kaya Kaya aşağı inmiş .o zamanda ayağı falan sıkışıyor o yüzden kaldırmak istiyorum
Elfida-10 esrerkn benim ki de öyle sabah kalktığımda başını en aşağıda ayaklarını karnımda buluyorum 😜😜
Busu esrerkn benim de öyleydi küçük bebek yastığıyla alttan destek verdim hafif dik duruyor kaysada zarar vermiyor ayaklarına
esrerkn OncedenGurme ah bilseydim. Amaç rampada yatırmak bir bebek hareketli olsa nolur diyodum ama öyle olmuyormuş
esrerkn Busu ya bende elyaf dolgulu yastık koymuştum ayak kısmına napıyo biliyo musun yastığın sağ köşesine veya sol köşesine toplanıyor 🤣
BhrKrmn esrerkn 3,5 ay kullandım sonrası hareketlendiği için sürekli aşağı doğru kayıyordu kaldırdım oyle olunca
NefesAysamm esrerkn ben 3.aya kadar yatırdım sonra kaldırdım evet güvenli uyusun istiyorum ama o büyüyor ve yatağını tanımalı alanı zaten bir beşik onu da belli süreden sonra alıştırmak lazım hızlı kavrıyorlar
Miniknur 1,5 ay anca yatti :/ boydan kurtarmadi:) asagiya dogru kaymaya basladi kilo aldikca:/ oysaki cok rahatti öğlen salonda onda yatiyordu
Miniknur esrerkn hayır. Aksine gündüzleri kusuyor reflüsü var sanırım bazen arka arkaya 3-4 kere kusuyor. Hep yanağının kenarından akıyor bazen fışkırtıyor. Ama gece emdikten sonra bir kere kustu:/ sonradan ıslaklığı gördüm. Uyku daha ağır basıyor kusamıyor heralde diyorum. Çünkü çok fazla gaz çıkarsın diye uğraşamıyorum geceleri. Ona rağmen çok şükür iyi
Oyku123 esrerkn yataginin altina hafif biseyler destekleyerek hafif egim verdirebilirsiniz baş kısmı hafif yukarda kalmiş olur . Bizde 5 aylikken biraktik reflu yatagini uyumasina engel olmaya baslamisti cok sık aglayarak uyaniyodu birakinca normale dondü .