Ugurbebek67 Bebeğim 8 aylık şu ana kadar cırtlı bez kullandık kilot bez için erken mi ? siz ne zaman kilot bez kullandınız ? Yada kilot bez kullanmasan da oluyor mu ? artıları eksileri neler ? Kullananlar fikir verirse çok sevinirim 🌸
Deletedmom9 Ugurbebek67 Erken değil kullanabilirsiniz. Ben uzun zamandır oğluma kullanıyorum çok pratik hatta bazen ayakta bezlediğim oluyor. Külot bezi kullanınca diğeri zor geliyor bana.
Hohomoromu Ugurbebek67 artısı bebek aykalanmaya kalmışsa bile külot gibi geçiriyorsun hemen kolay oluyor yatirmaya çalışmakla.ugrasmiyorsun eksisi bebeğin alt eşofman ini pijamasini herneyse çıkarmak zorunda kaliyorsun ıslak mendille siliyorsan kakasını cırtlı bezde çıkarmak zorunda değilsin komple
Kadriye05 Ugurbebek67 6 aylıkdan beri külot bez kullanıyorm suan,11 aylık çok memnunum eğer hareketli bir bebeğiniz varsa ayakda bile giydirebiliyorsunuz.
Ozgeackgz-0 Ugurbebek67 bazen azman kedi gibi oluyor oğlum o zamanlar külot bez iyi oluyor 😁 minies kullanıyorum
aleynaerva benim esim yanlışlıkla almis di 4 aylikken 2 paket mecbur kullandim kızım zayof olmasina ragmen lastik izi yapti bacagini kesti hic begenmedim cirtli bez en rahati
Hohomoromu Ugurbebek67 gece yatarken kaka mi yapıyor ebbeginz uyurken gece yatmadan önce degistrrsn birdaha sabah kalkınca 😁
Ugurbebek67 Hohomoromu yok hayır gece sadece küçüğünü yapıyor ama giydirmek zor olur mu diye düşündüm sadece
Ayonuz Ugurbebek67 Bebeğimin altını yalnız asla değiştiremiyorum 8.aydan beri gündüzleri külot bez kullanıyorum ama çok iz yapıyor gece cırtlı takıyorum sabaha kadar durduğu için canı yanmasın diye
bitterdelisi24 Ugurbebek67 7 aylık cırtlı bez yoktu kılot bez aldım… ıcınde 100 tane var 65 tl vok iyi valla.. kulanımıda guzel ben cok begendım fıyat acıısndada iyi
Ugurbebek67 bitterdelisi24 evet fiyat açısındanda dediğiniz gibi bilemedim denemek lazım belkide bakalım nasıl olacak
Gamzeren13 Ugurbebek67 oğlum hareketli yerde yatmak istemiyordu ozaman denemek için almıştım 11 aylıkken molfix külot bezini ben çok memnun kaldım hiç sıkmadı sızdırmadı gecede degiştirmiyorum ayakta alıp hemen giydirmek çok pratik şimdi 17 aylık hala devam ediyorum cırtlı zor geliyor
bitterdelisi24 Ugurbebek67 ben denemek amaclı 100 adet aldım :) bıraz fazla almıs olablırm ama :) pısmsn olmadım cok sukur.. beli sıkarda gydırmeden önce elınızle acın genıslıyor zsten
Mltm- Ben de yanlışlıkla külot bez aldım. İyi ki yanlışlık olmuş yoksa cesaret edip alamazdım😄 belini tam sardığı için kakası hiç beline çıkmadı. Derli toplu oluyor. Bir iki kullanıma alışılıyor zaten
Oznur123 Ugurbebek67 bebişim 9 aylık kilot bez hareketlendikten sonra çok rahat fakat belinde lastik izi be bacakta kesik gibi oldu bir numara büyük aldım ama yine aynı sonuc o yüzden bıraktım küçük paketlerden alıp deneyebiliriz fazla almayın derim ilk başta