Ben hiç uyandirmadan büyüttüm acıkınca uyaniyordu bazen bir bazen 4 saatte kalkardı ama onun düzenini ben bozmadım uykuya dönüşü çok zor bir çocuk olduğu için. kilo alımı iyiyse bence alistirmayin. Doktor değilim sadece kendi deneyimimi paylasip tavsiyede bulundum 🙏