Janset2105 ben sleepy kullaniyorum 2 numara da kullandim, simdi 3teyim. Pisik yapmadi benim bebegimde ama kakasini bazen yanlardan sizdiriyor.
Bir de gece cok guven vermiyor bana. Bir iki kez bodysi nemlenmisti. Oyuzden gece prima , gunduz sleepy kullaniyorum