Şuan brn aynı durumdayım çocuğuma zarar vermekten korkuyorum Bugün 3 gün ama gerçekten çok yoruldum uyuyamıyorum Üstüm başım perişan kendimi çok kötü hissediyorum büyüme atağı denilen şey ilk defa duydum �nşallah geçer bu böyle çok uzun süre devam ederse Nasıl dayanırım bilmiyorum bugun 39 Günlük olduk