Daha dün olduk aşıyı canım öğlen 1 gibi vuruldu tüm gün iyiydi akşam 10-11 arası ateşi yükselmeye başladı, 38.4ü gördük en yüksek, calpol verdik sadece atletle bıraktım alnına ve kasıklarına ıslak bez koydum. Yaklaşık 2 saatte anca rahatladı ateşi 36.5leri gördü. 3 gibi de anca uyutabildim sanırım tetanoz bacağında ağrı yaptı. Bir daha da ateşi çıkmadı ama tüm gece kontrol altında tuttuk ölçtük. Bugün de biraz halsizliği vardı. Eğer düştüyse tekrar çıkmayabilir ama kontrolde tutmanızda fayda var. 6 saatte bir kilo başına 15mg olacak şekilde hesaplayıp calpol verebilirsiniz. Ama inatçı düşmeyen ateşi olursa vakit kaybetmeden acile götürün derim. Geçmiş olsun rabbim ferahlık versin yavrunuza☺️